22,659 læst ·
75 svar
23k læst
75 svar
Rawplug løsnet fra gipsvæg, hvordan fastgøres igen?
Som sagt nu er det et 10 mm hul og vil skrue fast en lille hylde. Ingen større vægt men hvordan gør jeg.
Prøvet med gipsplugg men de snurrer bare rundt og hulrumspluggens skrue er for kort til at række til.
Nogen god løsning?
Overvejet gipsspackel så gipsplugg igen.
Prøvet med gipsplugg men de snurrer bare rundt og hulrumspluggens skrue er for kort til at række til.
Nogen god løsning?
Overvejet gipsspackel så gipsplugg igen.
Medlem
· Östergötland
· 450 indlæg
Gipsexpander da?
For kort skrue med ekspanderet molly? Det er vel oftest m-gevind på dem, så en skrue må jo kunne findes? Har du brugt tang til mollyen?
Jeg ville ellers have prøvet at gøre hullet rent for løs gips, støvsuge. I med en molly med pl400 på vingerne og klem den sammen med molly-tangen. Vent til det er tørt, og køb en længere skrue (om det er nødvendigt).
Jeg ville ellers have prøvet at gøre hullet rent for løs gips, støvsuge. I med en molly med pl400 på vingerne og klem den sammen med molly-tangen. Vent til det er tørt, og køb en længere skrue (om det er nødvendigt).
Det er fordi skruen skal trækkes igennem træet, hvilket gør, at den ikke når ind til gevindet i mollyn/gipsekspanderen/hulrumspluggen. Jeg søgte på nettet, men ingen solgte længere end 90mm. Frugan tog en gevindstang med hjem men vedifan om det bliver så pænt. Jeg tænkte, at I gutter her på forummet havde en smart løsning.SBH sagde:
http://www.skruvcentralen.se/files/gängat/mvbf.pdf
fra 16mm til 150mm
har du ikke udvidet hulrumspluggen? for var det ikke metell molly?
fra 16mm til 150mm
har du ikke udvidet hulrumspluggen? for var det ikke metell molly?