Hej!

Er i spiralløberfasen og er stødt på denne virksomhed, som ligger meget godt i pris og virker professionel. Er der nogen, der har handlet derfra eller ved noget om dem??

Har I nogen anden virksomhed at anbefale?

Tak på forhånd!

Jeg har købt to trapper derfra - en egetrappe og en fyrretrappe. Det er nogle år siden nu, men jeg havde intet at klage over. Den ene trappe blev opsat af en af deres montører. Den anden opsatte jeg sammen med en snedker. Begge oplæg fungerede godt.

Egetrappen ændrede vi en del små mål på, f.eks. mindre radius på alle kanter, mere enkelt design af stigningstrin.

På den anden side har jeg ikke købt trapper fra nogen anden leverandør, så det er svært at sammenligne...

Men hvad skønt at høre, at iaf du er tilfreds:-) To gange endda!

Vi roder også med special-mål her og der, og de virker meget seriøse og gode. Men man ved jo aldrig, og det er jo nogle penge, der skal ud, så man vil jo forsøge at finde ud af så meget som muligt..

Tak for svaret!

Flere der ved noget?

Har ikke handlet noget af dem, men en af deres fyre var hjemme og målte op og diskuterede løsninger og sendte så et prisforslag sammen med en enklere tegning af trappen. Jeg hælder stærkt til at vælge dem, når det er tid til en ny trappe.

Rättviks kan anbefales, jeg er helt tilfreds med dem.
Et andet firma, som jeg også har købt af, er Persson & Skogs i Mora, de laver gode trapper og også andet snedkerarbejde.

Hvad skønt at høre!

Afventer det sidste tilbud her, men så skal jeg bestille derfra...Tak alle jer!

Hej alle!

Ville bare opdatere lidt... Fik trappen hjem i ugen, og i dag skulle den op... Den var virkelig flot, og alt så godt ud, indtil det sidste stødtrin skulle på to af sektionerne... Så viste det sig, at de var ca. 10 cm for korte...

Efter meget god service af Christopher på trappefabrikken blev vi alligevel enige om, at vi kunne lave et nyt stødtrin af et af de forkerte og på den måde alligevel få 2/3 af trappen i orden. Så kunne vi sætte den sidste del op midlertidigt, så nu er det bare at vente på at få det rigtige stødtrin hjem i stedet...

Lidt surt og trist, men ellers er trappen meget flot, og vi skulle få kompensation for dette, så jeg håber, det ender godt alligevel...

Er i gang med trappeovervejelser. Smide den gamle, stejle trappe ud og installere en ny et andet sted i huset. Må man spørge, hvad det har kostet jer? Sådan cirka mellem tommelfingeren og lillefingeren :-)

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.