Nej, lugter ingenting synes jeg.
Overvejer om det er et gammelt angreb af hussvamp, der delvist er saneret og afhjulpet? Der er gamle brædder med svampemycel på, og så nyt træ lige ved siden af.
Er der fugt et sted i konstruktionen?
Google hussvamp og sammenlign billederne med dit hus.
Er der fugt et sted i konstruktionen?
Google hussvamp og sammenlign billederne med dit hus.
Ja, de har været der før og forsøgt at lappe lidt før. Hvad mener du med dykket et sted i konstruktionen? Ingenting føles fugtigt i dag, så det bør være en gammel skade, som ikke er udbedret 100 procent.
Det som er morkent bør fjernes, særligt vigtigt hvis det er bærende dele.
Jeg ville ikke have ønsket angrebet træ i mit hus.
Det gamle angreb med svamp skyldtes nok, at rørene i væggen lækkede, de ser delvist udskiftet ud.
Jeg ville ikke have ønsket angrebet træ i mit hus.
Det gamle angreb med svamp skyldtes nok, at rørene i væggen lækkede, de ser delvist udskiftet ud.
Jeg vil fjerne så meget som muligt. Læste noget om at behandle med Bora-noget. Hvad tror du om det?
Boracol
Fjerner nok ikke det som findes?
Måske forebyggende mod ny svamp.
Husker faktisk ikke
Det vigtigste for fremtiden er at holde øje med, at betingelserne for svampen ikke opstår igen. Dvs ingen ny vandskade
Fjerner nok ikke det som findes?
Måske forebyggende mod ny svamp.
Husker faktisk ikke
Det vigtigste for fremtiden er at holde øje med, at betingelserne for svampen ikke opstår igen. Dvs ingen ny vandskade
Klik her for at svare


