Hej, jeg og konen har kigget på et ældre hus fra 50'erne. Det meste ser godt ud bortset fra overfladerne, som vi selv kan ordne. Så er der diverse småskader. Tror I, at noget af dette er alvorligt og skal udbedres ret snart?
Den ene bruser (badekarsbilledet) har hul i væggen, men der er en nyere og mere renoveret bruser, der kan bruges. Rørene og stammerne er det, jeg er mest usikker på. De føltes solide og rørene er tykke, så hvor jeg kunne komme til og se, er de ikke ved at ruste igennem. Lidt sjovt lagt nogle steder dog. Det meste af rørarbejdet er blevet udskiftet mindst én gang siden huset blev bygget, og nogle gamle rør er stadig tilbage i væggene (uden vand tilsluttet).
Det er også blandet med elektriciteten med noget nyere (jordet) og en del ujordet el. To elcentraler, en til den nyere elektricitet.