Størst belastning bliver jo på reglen længst ude. Er der mulighed for at have et fastgørelsespunkt i midten på den og derefter op i loftet?

Kan du det havde jeg (næsten) turdet med 45x95 og absolut 45x120

Måske en flot smedet skruet ting?
 
nimhed sagde:
Størst belastning bliver jo på reglen længst ude. Er der mulighed for at have et fæstepunkt i midten på den og så op i loftet?

Kan du det, havde jeg (næsten) turdet med 45x95 og absolut 45x120

Måske en flot smedet skruet sag?
Nej, men jeg tænkte sådan en løsning fra starten. Desværre er der næsten 4 m til loftet, så jeg kan ikke stå og balancere med borehammer og forsøge at lave et godt fæste. Sådan noget er det værste jeg ved! Men jeg vil gå med forslaget som Tlundberg kom med, at limskrue 6 st. 120 mm regler, måske færre, til en bjælke og have tre sådanne. Det føles som en enkel løsning.
 
Det er ikke ofte man hører nogen sige desværre foran 4m i loftshøjde ;)
Glem ikke at redegøre for slutresultatet. Held og lykke!
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.