Z Zorro03 sagde:
Ser rimelig ud endnu.
Malede du direkte med silikatmaling eller lagde du en primer først? Har du muligvis et link til malingen? :)
 
Rembrano Rembrano sagde:
Malede du direkte med silikatmaling, eller lagde du nogen primer først? Har du eventuelt et link til malingen? :)
Malede direkte, ingen link desværre.
 
Z Zorro03 sagde:
Malede direkte, ingen link desværre.
Kan du huske, hvad farven hedder?
 
Rembrano Rembrano sagde:
Kan du huske, hvad farven hedder?
Desværre, det er jo et stykke tid siden nu.
 
  • Synes
Rembrano
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.