Vaske
Du kan også beklæde den med en stenprodukt, findes lidt varianter på fx https://www.flisbyab.se/typ/stentrappor/trappbekladnad
"Epoxymasse med sand", tænker du på noget sådan her:Needas sagde:
http://www.hagmans.se/sv/golv/inspiration-golv/utomhus/trappa/
Nogen der har prøvet Hagmans produkter?
Medlem
· Stockholms
· 1 555 indlæg
Jeg lod disse typer renovere vores entrétrappe.
https://www.betongtrappa.se/
Det fungerede godt og føles som et holdbart system.
https://www.betongtrappa.se/
Det fungerede godt og føles som et holdbart system.



Nogle gange tager tingene lidt længere tid end planlagt, men nu er det klartF Fred vom Jupiter sagde:
Rev skralderummet væk og murede igen og pudsede.
Rengjort med højtryksrenseren og malet med silikatfarve (håber det holder et stykke tid).
Malet brønd og ny dørstopp.
Støbt ny sokkel til dør, ny dør, nyt lys.
Malet rækværk og fjernet græsplænen og lagt singel med fliser.
En lille blomsterbed blev det også.
Hvordan er det gået med malingen, holder den? Er selv i startfasen til at renovere til foråret.Z Zorro03 sagde:[billede] [billede] [billede]
Nogle gange tager ting lidt længere tid end planlagt, men nu er det klart
Rev væk skralderummet og murede igen og pudsede.
Renset med højtryksrenser og malet med silikatmaling (håber det holder et stykke tid).
Malet brønd og ny dørstop.
Støbt ny sokkel til dør, ny dør, ny lampe.
Malet rækværk og fjernet græsplænen og lagt singel med fliser.
En lille blomsterbed blev det også



