W wolffi #16 Medlem · 73 indlæg 20 aug 2008 klokken 14:55 wolffi Medlem 73 indlæg 20 aug 2008 klokken 14:55 #16 Snart færdig med byggeriet. Nu venter jeg på, at min murdør skal blive færdig, og så skal de sidste plader på plads. Så er dette byggeri færdigt.
Snart færdig med byggeriet. Nu venter jeg på, at min murdør skal blive færdig, og så skal de sidste plader på plads. Så er dette byggeri færdigt.
W wolffi #17 Medlem · 73 indlæg 29 aug 2008 klokken 20:13 wolffi Medlem 73 indlæg 29 aug 2008 klokken 20:13 #17 Nu kom det, som jeg har ventet på. Naboens klage til kommunen. Skal derhen på mån i et såkaldt samråd med bygningsinspektøren. Nogen der har nogen tips til mig?
Nu kom det, som jeg har ventet på. Naboens klage til kommunen. Skal derhen på mån i et såkaldt samråd med bygningsinspektøren. Nogen der har nogen tips til mig?
R Raukas #18 Medlem · Södermanland · 328 indlæg 11 sep 2008 klokken 17:21 Raukas Medlem Södermanland 328 indlæg 11 sep 2008 klokken 17:21 #18 Shitt, havde du ikke naboens tilladelse bliver det nok svært. 4,5 fra skel gælder jo samt totalt 15 kvm stort! Håber det løser sig.
Shitt, havde du ikke naboens tilladelse bliver det nok svært. 4,5 fra skel gælder jo samt totalt 15 kvm stort! Håber det løser sig.
W wolffi #19 Medlem · 73 indlæg 9 okt 2008 klokken 00:10 wolffi Medlem 73 indlæg 9 okt 2008 klokken 00:10 #19 Var nødt til at brandsikre den ene væg mod naboen. Så der blev lidt ændringer i byggeplanen