Snart færdig med byggeriet. Nu venter jeg på, at min murdør skal blive færdig, og så skal de sidste plader på plads. Så er dette byggeri færdigt.

• Nybygget viser en halvfærdig struktur med træpaneler og manglende plader. En åben døråbning uden dør er synlig.
  • Gul bygning under renovering med træbeklædning, legetøj og pool i forgrunden. Klar til murdør og plader for færdiggørelse.
Nu kom det, som jeg har ventet på. Naboens klage til kommunen. Skal derhen på mån i et såkaldt samråd med bygningsinspektøren. Nogen der har nogen tips til mig?

Shitt, havde du ikke naboens tilladelse bliver det nok svært. 4,5 fra skel gælder jo samt totalt 15 kvm stort! Håber det løser sig.

Var nødt til at brandsikre den ene væg mod naboen. Så der blev lidt ændringer i byggeplanen

• Brandsikret væg mod nabo med træbeklædning, inkluderer en buet dør. I forgrunden ses en cykel, bord og fodbold.
  • Brandisoleret væg under opførelse med trærammer og gipsplader. Byggeudstyr som trillebør og værktøj er placeret foran væggen.
  • Garage med cykler og værktøj mod brandsikret væg.
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.