Hej!
Vi har en kælder, som ikke er drænet, men der er gulvvarme, så det er omkring 15 grader i kælderen, men væggene bliver kolde om vinteren alligevel.
Talte med håndværkeren for at booke en tid i februar. Han sagde også, at det kan tage længere tid for pudsen at tørre, og det kan endda blive svært, når det er minusgrader udenfor, og væggene er kolde.
Det har været mere end et år, jeg har ventet på håndværkeren, og jeg kan ikke vente længere, så jeg bookede tid i februar alligevel.
Jeg forstår, at det måske ikke er klogt at pudse om vinteren, men hvad siger I?