Hej!
Jeg har en blotlagt murstensvæg som er ca. 60-70 cm bred og måske 2,5 meter høj. Jeg tror det er cementmørtel som har været pudset uden på murstenene tidligere. Ca. 2 cm tykt lag.
Nu undrer jeg mig over, hvad der er lettest og bedst, hvis jeg vil skjule murstenen igen. Gipsplade? Cementmørtel? eller en anden form for mørtel?
Hvis mørtel er det der er bedst, har man brug for at lave en form eller måske armere for at det skal hæfte godt? Og være sikker på at det bliver siddende. Eller er det bare at "smøre det på"?
/Jonas