Hallå, nogen der har ideer eller erfaring med puds? Jeg har et fritidshus med en stamme af tegl og udenpå en meget! knudret facade af en slags puds/cementmateriale, det ser næsten ud som om det er kastet på.
Målet er at få en jævn fin facade af typen skånelænge. Hvad skal man gøre for forarbejde? Pudsningen er i dag hvidmalet.
Mvh
Tomas