Hej. Ved ikke, om det er det rigtige forum. Mine forældre skiftede vinduer i huset i vinter. Efter at sneen forsvandt, begyndte et af trappetrinene på udetrappen at "flage". Det er på forkanten, og stenen løsner sig mere og mere, sandet ses mere.
De som monterede vinduerne brugte trappen som støtte, men det var ikke meget. Har taget det op med dem, der skiftede vinduerne. Han kom og kiggede på trappen.
Ifølge ham er der en fejl ved trappen fra tidligere. At den er blevet repareret tidligere (mine forældre har boet i huset i 16 år uden at kende til det).
Han nævnte, at der er kommet fugt ind under trappen, og at der findes noget "finsand", som har optaget fugten. Den fugt er gået under trappen, og det er begyndt at sprække, når det er blevet koldt. Ved ikke, om det passer. Ifølge ham er der mange, der har oplevet det samme problem.
Synes, det er mærkeligt, at det opstår netop efter, at de arbejdede ved trappen? Mine forældre har jo alligevel boet der i 16 år.
Så jeg ved ikke, om det er dem, der har skadet trappen, eller om hans teori passer? Er der andre, der har oplevet det samme problem?
Kan trappen repareres?