Hej!
Et firma er begyndt på byggeriet af en pool og har udført gravearbejdet samt støbt pool bunden.

Jeg reagerede efterfølgende nu en dag efter bunden blev støbt, at armeringen ikke overlapper nogle steder. Jeg påpegede dette, men de hævder, at de har bygget mange pools på denne måde, og at det aldrig har været et problem.

Hvad siger I om armeringen ifølge billedet?

• Bygge af swimmingpool med synlig betonplade og armeringsjern, maskiner og materialer omkring, en arbejdstager på graven og en betonpumpe i brug.
Problemer med denne type konstruktion opstår generelt efter garantiperioden. Det er tydeligt, at virksomheden sparer ikke kun på armeringsnettet, men også på afstandsstykkerne. Det er et klart sjusket arbejde.

• Synes
Snusgubben
  • Laddar…
S sturnus sagde:
Problemer med denne type konstruktion opstår generelt efter garantiperioden. Det er klart, at virksomheden har sparet ikke kun på armeringsnettet, men også på spacerne. Det er et klart sjusket arbejde.
Ja, jeg er enig. Og jeg er dum, at jeg betalte for arbejdet dagen før det var "færdigt". Afløbspumpen blev tilføjet samme dag som støbningen, og jeg er usikker på, om den også er i orden..

Bare fordi du har betalt, betyder det ikke, at sagen er afsluttet. Du har fotobevis på pladens dårlige håndværk. Enhver ekspert vil bekræfte dette. Firmaet bør nu støbe et nyt lag med den korrekte forstærkning. Dette er optimalt. Fotoet viser, at jordforholdene ikke garanterer pladens holdbarhed. Hvis undergrunden var klippe, ville det være en anden sag. Her kan du se ler og silt.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.