S
en rigtig jernhandel hjælper dig med at tage det hjem, du har brug for.
der er ikke tale om nogen specialfremstilling.

SBH sagde:
en rigtig jernhandel hjælper dig med at få det, du har brug for.
det er ikke tale om nogen specialfremstilling.
Men hvilke længder kan bestilles?
Kan du ikke fortælle om det med en ref. til en producent, der har disse som lager varer, da det ikke er specialfremstilling. Jeg er oprigtigt interesseret i at få hjælp til at finde lange M6 med skruvskalle.

S
oceanis sagde:
Men vilka længder findes at bestille?
Kan du ikke fortælle det med en ref. til nogen producent, der har disse som lagervare, eftersom det ikke er specialfremstilling. Jeg er genuint interesseret i at få hjælp til at finde lange M6 med skruehoved.
spørg et mekanisk værksted, tjek med en jernhandel. dette eneste jeg brugte er for at montere en balsanud til et specialbyggeri.

SBH sagde:
spørg en mekanisk værksted tjek med en jernhandel. dette eneste jeg bruger er for at montere en balsa næse til et specialbyg.
Tror faktisk ikke det er værd at spørge i en jernhandel, for ingen jernhandel i Svea rige finder sådan som standard og kan derfor heller ikke bestille sådanne. Skal ikke diskutere mere med dig i aften om dette :)

Når jeg har brug for det, løser jeg det på en anden måde...

S
jeg skal ikke lade dig gå fri. :p
skal finde et sted, hvor du kan bestille.
jeg har arbejdet med mange specialting. ledt måneder efter specialfremstillet.
og nu når man er lidt sygefraværende, så skal jeg lede videre.
hvis det tilfældigvis bliver udlandet, går det alligevel?
(jeg kan ikke lide at købe i udlandet selv, synes det er besværligt med told og sådan noget)

S
oceanis sagde:
Tror faktisk ikke det er værd at spørge i en jernhandel, for ingen jernhandel i Sverige har sådanne som standard og kan derfor heller ikke bestille dem. Skal ikke skændes mere med dig i aften om dette :)

Når jeg har brug for det, løser jeg det på en anden måde...
du lidt hjælp hvad betyder skrue m6s og skrue m6m?

SBH sagde:
du lidt hjælp hvad betyder skruv m6s og skruv m6m?
M6 skrue sekskant hhv. M6 mutter

oceanis sagde:
Men hvilke længder findes at bestille? Kan du ikke fortælle det med en ref. til nogen producent, som har disse som lagervare, eftersom det ikke er specialfremstilling. Jeg er genuint interesseret i at få hjælp med at finde lange M6 med skruehoved.
http://www.sifvert-skruv.se/sv/katalog/

Kan vi ikke få se et billede af konsollen / hylden, som er opsat?

S
vi har gået fra hyllen.problemet. og det bliver nok ingen billede.

oceanis. æ det der var rigtig pinligt, jeg så jo det det når jeg bestilte förtagsbult.

S
nu når jeg tænker på det, så var jeg i en mindre jernhandel, hvor selve mollypluggen blev solgt separat. og man kunne vælge, hvilken skrue man ville

Klart der findes længere skruer.... :D

Hvis det går godt med unbrako så fx artikel "091202 6140" M6X140 hos Mattsons.
Er ikke en butik men producenten.... dog har de en netbutik www.skruvbutiken.se

finnes det ikke der så findes det ikke føles det som men er lidt umedgørlig side! :)

der findes også "091202 5230" M5X230....

[TABLE="width: 100%"]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[/TABLE]

Senest redigeret:
Bare fem sider om at "montere" en Molly... Lidt bedre kan I vel. :p

Alfredo sagde:
Bare fem sider om at "montere" en Molly... Lidt bedre kan I vel. :p
Æh, det er vel 5 indlæg om, hvordan man monterer en molly, 2 sider med spørgsmålstegn om, hvordan TS kunne mislykkes og 2 sider om det er muligt at købe 110 mm M6

S
huggan sagde:
Jo en sån har jag med men ville ikke bestille hjem en karton men 100-200 skruer når jeg har brug for 2 st.
en rigtig jernhandel lader dig købe dem du har brug for

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.