Hej!
I vores køkkenskab går skruen, som holder ventilatoren fast, lige igennem og stikker op som en skarp lille syl inde i skabet.
Byggerne satte små gennemsigtige plastikhætter, der blev skruet på den skarpe ende. Jeg vil gerne købe flere, men ved ikke, hvad de hedder, og kan ikke finde dem på nettet. Jeg finder kun låg, der dækker skruehovedet og ikke den skarpe del.
Kan nogen hjælpe mig med, hvad de hedder samt hvor jeg kan købe dem.
Tak på forhånd!
I vores køkkenskab går skruen, som holder ventilatoren fast, lige igennem og stikker op som en skarp lille syl inde i skabet.
Byggerne satte små gennemsigtige plastikhætter, der blev skruet på den skarpe ende. Jeg vil gerne købe flere, men ved ikke, hvad de hedder, og kan ikke finde dem på nettet. Jeg finder kun låg, der dækker skruehovedet og ikke den skarpe del.
Kan nogen hjælpe mig med, hvad de hedder samt hvor jeg kan købe dem.
Tak på forhånd!
Det lyder meget useriøst at montere noget med en for lang skrue og derefter skjule fejlen med en plasthætte.
Kan "byggare" ikke gøre om og gøre det rigtigt?
Har du et billede af plasthætten, så er det lettere at hjælpe dig med at finde den rigtige.
Kan "byggare" ikke gøre om og gøre det rigtigt?
Har du et billede af plasthætten, så er det lettere at hjælpe dig med at finde den rigtige.
Har desværre ikke den relation med tømreren. Det var vores mindste problem... Lækkende facader, tag uden lægter, etc etc etc er større problemer...Peter2400 sagde:
Kruxet er, at jeg "lånte" plastikdækslerne fra køkkenskabet og satte dem et andet sted og husker desværre ikke hvor. Når/hvis jeg kommer på det, skal jeg tage et billede.
Håber nogen anden kan vide, hvad det er.
Skift til kortere skruer eller skær de eksisterende med fx et "multiverktøj" som Fein er mit forslag. Aldrig hørt om plasthætter til dette formål. Virker særdeles sjusket!
Velkommen til forummet i øvrigt!
Velkommen til forummet i øvrigt!
Medlem
· Västernorrland
· 12 033 indlæg
skru ud skruen, klip den af lidt og skru tilbage. Montageskruer og skruer generelt er ofte hårde, så man skal have en kraftig bidetang eller noget.
Klik her for at svare