Hej, jeg vil gerne have hjælp med en god plantegning til kælderen. Jeg vil gerne have et soveværelse, tv-rum, fyrrum, opbevaring og et vaskerum kombineret med toilet. Her er et billede af, hvordan jeg har tænkt mig det. I det fremtidige soveværelse er der grus på gulvet, og væggene stopper direkte derpå. Jeg vil gerne have bedre loftshøjde. Forslag til hvordan? Jeg havde tænkt at grave under væggen og mure under med lecablokke? Det fremtidige tv-rum har en uisoleret betonplade på 5 cm. Jeg havde tænkt at bryde den op, isolere og støbe ny plade (sænke gulvet for at få bedre loftshøjde). Hallen i dag er vaskerum med en vaskemaskine, en håndvask og betongulv med pudset loft. I madskabet har jeg kun lidt opbevaring af ting, der er blevet til overs under renoveringen i stueetagen. I fyrrummet er der betongulv og pudset loft. Der tænkte jeg at bryde gulvet op, hvor jeg havde tænkt at have vaskerum, isolere gulvet og støbe nyt med gulvvarme og klinker. Opbevaringen derude, hvor olietanken stod, tænkte jeg bare skulle være opbevaring.
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.