Nej det ser for forfærdeligt ud med villaer der er beklædt med plade, sats hellere på noget andet! Der findes i dag så mange systemer på markedet, bare at vælge og vrage!
Har selv STO therm putssystem med frigolit og puds samt sprøjtet facade. Findes i alle farver, overfladestrukturer og holder længe uden vedligehold.
Har selv STO therm putssystem med frigolit og puds samt sprøjtet facade. Findes i alle farver, overfladestrukturer og holder længe uden vedligehold.
Udover udseendet har jeg kun hørt positive ting om pladefacader. Frem for alt er det vedligeholdelsesarbejdet (som ser ud til at være ikke-eksisterende) af facaden, som husejerne ser ud til at kunne lide.
jeg har metalbeklædning (ser ud som liggende træ)
naboen havde boet ved siden af i 10 år og troet det var træ
så det ser vist nok oki ud...
problem med det? bliver som en bageovn indendørs om sommeren
men, vedligeholdelsesfrit... men vil blive udskiftet til træpanel når indersiden er totalrenoveret
naboen havde boet ved siden af i 10 år og troet det var træ
problem med det? bliver som en bageovn indendørs om sommeren
men, vedligeholdelsesfrit... men vil blive udskiftet til træpanel når indersiden er totalrenoveret
har aldrig læst eller hørt at dette skulle være noget, hvor har du fået den info fra? lidt nysgerrig eftersom vi har det og det var puds inden...yonna sagde:
Min mening:
- Pladebeklædning med formål at efterligne træfacade = hvor grimt som helst.
- Pladebeklædning hvor man udnytter pladens specielle egenskaber og muligheder = kan blive hvor cool som helst. Tænk bølget, helt glat, kobberfarvet, rustfrit osv.
Det afhænger helt af hvilket hus du tænker på at bygge, landidyl med hvide hjørner passer ikke med pladebeklædning efter min mening. Derimod har vi overvejet plade til vores modernistiske husbyggeri.
- Pladebeklædning med formål at efterligne træfacade = hvor grimt som helst.
- Pladebeklædning hvor man udnytter pladens specielle egenskaber og muligheder = kan blive hvor cool som helst. Tænk bølget, helt glat, kobberfarvet, rustfrit osv.
Det afhænger helt af hvilket hus du tænker på at bygge, landidyl med hvide hjørner passer ikke med pladebeklædning efter min mening. Derimod har vi overvejet plade til vores modernistiske husbyggeri.
Klik her for at svare