Hej!
Jeg er i startfasen med at bygge en terrasse. Jeg er nu i gang med at grave huller til fundamenter, men jeg er stødt på et lille problem. Jeg skal støbe egne fundamenter, og de er på en dybde på ca. 50 cm. Jeg er nu stødt på klippe eller store sten efter ca. 20-30 cm dybde. Hvad gør jeg nu? Kan jeg hælde en sæk grovbeton i, indsætte et rør og støbe som vanligt? Tips modtages gerne.
Ha' det godt!
 
Er det bjerg, så er det vel bare at støbe på, bore ned et par armeringsjern som holder det på plads...
 
Eller så køber du en stolpesko for 39:- på biltema og borer med 20mm bor, at fastgøre i klippe er kanon!
Køb ankermasse også :-)
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.