Skal beklæde mit tag og skråtag i et rum.

Hvad bliver pænest? Perlespor eller plane brædder?

Det bliver hvidmalet.

Input plz...
 
Jeg har valgt at købe almindelig råplan i tre bredder, 145, 170 & 195mm.
Efterlod det til snedkeri for at forvandle til råspont :D
Maler i mat hvid.
Vil have "råfladen" udad og vil helt planløst blande bredderne ved montering for at gøre et forsøg på at narre øjet til at tro, det er gammelt 8)
 
Til Magnelito.

Hvad der er mest stilfuldt er jo et spørgsmål om smag, men
det er nok mest almindeligt at man bruger morapanel,
perlespånt e.d., da loftet bliver mere levende.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.