Det afhænger jo af, hvor høj panelen skal være, og hvor lige brædderne er, det kan være lidt forskelligt... men generelt kan det nok være nødvendigt med en søm i midten, men ikke nødvendigvis i hver bræt.

• Synes
mimr001
  • Laddar…
Jeg satte prælspont på gips med PL600 her til eftermiddag, fungerede meget godt! Den hurtigste måde at sætte perlespont på desuden ;)

tomashermansson tomashermansson sagde:
Jeg satte perlespont på gips med PL600 i dag, fungerede meget godt! Den hurtigste måde at sætte perlespont på i øvrigt ;)
Hej Tomas,
Kan du give en mere detaljeret forklaring på, hvordan du gik til værks med søm osv. Jeg har tænkt mig at prøve dette fremover, men ville have brug for lidt mere info. Jeg skal sætte en vandret panel fra gulv til loft ca. 3,5 bred x 2,4 m høj.

PL600 i overkant af hver brædt og søm i cc 60 i fugen for at hjælpe med at holde den på plads, indtil limen er tørret?
Mvh Fredrik

F Freddan122 sagde:
Hej Tomas,
Kan du give en udførligere forklaring på, hvordan du gik frem med søm osv. Jeg har tænkt mig at give mig i kast med dette fremover, men ville have brug for lidt mere info. Jeg skal sætte et liggende panel fra gulv til loft ca. 3,5 bred x 2,4 m høj.

PL600 i overkant af hver planke og søm i cc 60 i fjederen for at hjælpe med at holde den på plads, indtil limen er tørret?
Mvh Fredrik
Har du noget at sømme i, er der ingen grund til at lime.
Tomas har det nok ikke frisk i hukommelsen, da det er snart 10 år siden, han skrev det indlæg.
Er det plader eller brædder, du skal sætte op?

• Synes
UR44
  • Laddar…
I Ickedickedoa sagde:
Har du noget at sømme i findes ingen grund til at lime.
Tomas har det nok ikke frisk i hukommelsen da det er snart 10 år siden han skrev det indlæg.
Er det plader eller brædder du skal sætte op?
haha jeg så det da jeg sendte beskeden. det er en tapetseret gipsvæg men bagved burde der jo være regler.
har tænkt mig noget lignende dette: https://www.bauhaus.se/inomhuspanel-moelven-livlig-gra-furu-13x120x2400mm#go-to-related

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.