Hej, overvejer at støbe farvet beton på en eksisterende betonplade udendørs og maksimalt 2-2,5 cm.
Hvad tror I om risikoen for revnedannelse osv., når man støber så tyndt, og hvilken betonkvalitet?
 
Støbe så tyndt med godt resultat går ikke. Hvad er formålet med støbningen? Fungerer flydespartel beregnet som overfladelag lige så godt måske?
 
Hej og tak, har klinker på nu som er dårligt lagt, så tanken var at støbe sort beton og slibe, eller slibe pladen som den er måske er bedre?
 
R Roger i Halmstad sagde:
Hej og tak, har klinker nu som er dårligt lagt så tanken var at støbe sort beton og slibe, eller slibe pladen som den er måske er bedre?
Og formålet er simpelthen at få en flot altanplade
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.