Medlem
· Halland
· 132 indlæg
Hej, overvejer at støbe farvet beton på en eksisterende betonplade udendørs og maksimalt 2-2,5 cm.
Hvad tror I om risikoen for revnedannelse osv., når man støber så tyndt, og hvilken betonkvalitet?
Hvad tror I om risikoen for revnedannelse osv., når man støber så tyndt, og hvilken betonkvalitet?
Medlem
· Halland
· 132 indlæg
Hej og tak, har klinker på nu som er dårligt lagt, så tanken var at støbe sort beton og slibe, eller slibe pladen som den er måske er bedre?
Medlem
· Halland
· 132 indlæg
Klik her for at svare