Sådan ser det ud hos os.
Vi har ingen overblik, men har "tætet" med udendørs fugemasse der, hvor vindueskarmen er kommet forkert i forhold til panelets samlinger.
Det er almindelig traditionel Z-panel. Og indtil videre, efter syv år, har vi ikke set nogen ulemper.

Gavl:
Vindue uden overbleck, omgivet af hvidt træpanel, tætning ses ved samling mellem panel og foder.

Langside:
Husfacade med traditionel Z-panel og et vindue uden overbleck, tætning med ude-fog ved foder, rødt tegltag og tagrende øverst.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.