nomis sagde:
Er det virkelig billigere med spån end OSB?
Tænkte bruge OSB bag gipsen, men begyndte at tvivle, da jeg så prisen - 25kr/kvm plus moms...
Eller har jeg simpelthen fået en dårlig pris?
til vores badeværelse valgte vi at sætte osb bag gipsen, da osb var billigere end spån
iof så handler vi det meste på cheapy lågpris byg, da frugan arbejder der ... å har 10% på priserne
 
OSB billigere end spån? Jeg har tjekket alle lokale byggemarkeder (jemfix, cheapy, byggmax etc.) og hos dem alle er osb dyrere end spån.
 
Det afhænger måske af, hvilken kvalitet man køber på spånet?

Selv holder jeg mig til OSB eller plyfa.
 
Samme her!

Kørte selv med OSB, men det var rigtig dumsparsomt og resulterede i en masse splinter i fingrene :P Næste (?) hus skal selvfølgelig have Plyfa bag gipsen!

Spån skal kun ligge på/under gulvet ;)
 
ByggaNytt sagde:
Samme her!

Kørte selv med OSB men det var rigtig dumt og sparsommelig og resulterede i en masse splinter i fingrene  :P Næste (?) hus skal selvfølgelig have Plyfa bag gipsen!

Spån skal kun ligge på/under gulvet ;)
Enig med manden ovenfor!
Plyfa helt klart bedst! med osb fungerer godt! (handsker er at anbefale)
 
  • Synes
NoExit
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.