Renovatør
· Stockholm
· 64 indlæg
Har masse innerpanel som jeg egentlig havde tænkt at sætte op i slutningen af sommeren. Nu har arbejdet trukket ud (sjovt nok) og panelen er blevet liggende.
Hvad siger den samlede ekspertise — kan panelen ligge sådan her i nogle måneder (hvis man også trækker en presenning over) eller bør den pakkes ud og lægges mere luftigt?
Hvad siger den samlede ekspertise — kan panelen ligge sådan her i nogle måneder (hvis man også trækker en presenning over) eller bør den pakkes ud og lægges mere luftigt?
Indendørs panel skal opbevares tørt, og udenfor er det ikke tørt.M Missionshuset Roslagen sagde:Har en masse indvendig panel, som jeg egentlig havde tænkt at sætte op i slutningen af sommeren. Nu har arbejdet trukket ud (skräll), og panelen er blevet liggende.
Hvad siger den samlede ekspertise — kan panelen ligge sådan her i nogle måneder (hvis man også lægger en presenning over) eller bør den pakkes op og lægges mere luftigt?
Renovatør
· Stockholm
· 64 indlæg
Det er fer og not så det gør egentlig ikke så meget, hvis den tørrer lidt fra hinanden efter montering. Men må nok alligevel flytte den ind under tag, selvom jeg havde håbet på at finde en måde at undgå det. 😅
Klik her for at svare