Jeg skal bygge en trappe og har derfor brug for at tage et hul op.
Normalt plejer jeg at gøre det meste selv, men denne gang er tanken at hyre en professionel.
Det er en betonetageadskillelse, ca. 150 mm tyk, hullet skal være ca. 3400 x 1000 mm.
Jeg har sendt information ud til en række virksomheder for at se, hvem der kunne tænkes at gøre det til en fair pris. Er der nogen, der har et gæt på, hvad en fair pris kunne være? Jeg har fået svar fra et par, og priserne hidtil har varieret fra 10' inkl til 25 eksl + transport m.m. Med andre ord mellem 10 og 40'. Nogen hævder, at det skal tage tre dage at lave hullet??? Jeg forstår det ikke, jeg kunne gøre det selv på maks to dage med en halvsløj 230v lejemaskine men vil fokusere på andet denne gang.
Taknemmelig for input.
Normalt plejer jeg at gøre det meste selv, men denne gang er tanken at hyre en professionel.
Det er en betonetageadskillelse, ca. 150 mm tyk, hullet skal være ca. 3400 x 1000 mm.
Jeg har sendt information ud til en række virksomheder for at se, hvem der kunne tænkes at gøre det til en fair pris. Er der nogen, der har et gæt på, hvad en fair pris kunne være? Jeg har fået svar fra et par, og priserne hidtil har varieret fra 10' inkl til 25 eksl + transport m.m. Med andre ord mellem 10 og 40'. Nogen hævder, at det skal tage tre dage at lave hullet??? Jeg forstår det ikke, jeg kunne gøre det selv på maks to dage med en halvsløj 230v lejemaskine men vil fokusere på andet denne gang.
Taknemmelig for input.
Det er lidt afhængigt af, hvilken retning gulvreglarne ligger i forhold til hullet.
om man skal veksle af, og så kan det måske løbe op.
men ligger reglarne langs hullet, så bliver det nok ikke så meget arbejde..
om man skal veksle af, og så kan det måske løbe op.
men ligger reglarne langs hullet, så bliver det nok ikke så meget arbejde..
Har du styr på, hvad der er lige der i bjælkelaget, hvor hullet skal laves? Har i og for sig intet med prisen på hulboringen at gøre, men kan alligevel blive en væsentligt større meromkostning, end hvad man har regnet med.
Kan der være El, Varme eller Vand/Afløb, hvor hullet skal laves?
Kan der være El, Varme eller Vand/Afløb, hvor hullet skal laves?
Længe siden du oprettede denne tråd, men jeg tager en chance. Jeg skal nemlig gøre nøjagtigt samme indgreb som dig. Hvordan gik du til værks til sidst? Med venlig hilsen,Y yens sagde:Jeg skal bygge en trappe og skal følgelig lave et hul.
Det er et betonbjælkelag, ca. 150 mm tykt, hullet skal være ca. 3400 x 1000 mm.
Jeg har sendt information ud til en række virksomheder for at se, hvem der kan gøre det til en fornuftig pris. Er der nogen, der har et gæt på, hvad en fornuftig pris kan være? Jeg har fået svar fra et par, og priserne har indtil videre varieret fra 10' inkl. til 25 ekskl. + transport mm. Med andre ord mellem 10 og 40'. Nogen hævder, at det skal tage tre dage at lave hullet??? Jeg forstår det ikke, jeg kunne gøre det på maks to dage selv med en halvdårlig 230v udlejningsmaskine, men vil fokusere på noget andet denne gang.
Taknemmelig for input.
Klik her for at svare