3,058 læst ·
18 svar
3k læst
18 svar
Ny indervæg mod ydervæggen
Godt spørgsmål, overvejede det faktisk selv. Væggen er støbt beton med mursten på ydersiden. Ingen idé ang. isolering eller lignende. Betyder det, at man skal plastre, eller at man skal lade være med at isolere? I betragtning af at ydervæggene generelt er kolde, tror jeg, at isolering ville være en fordel varmemæssigt.hheheh sagde:
findes der allerede en plast, så bør man ikke plastre, da du lukker alt inde mellem plasten, hvis jeg tror rigtigt, dog har jeg set folk som har lagt plast 2 gange. Isolerer du ikke, får du en meget hul væg, når det gælder lyd.
Ja, øvrige vægge på overetagen er stålregler med gips på begge sider, og det er jo som en stor akustiklåda, jeg vil have noget stumt, deraf at jeg tænkte isolere, varme-effekten føltes som en bonus.Dzollero sagde:
Ang. om det findes plast i dag har jeg ingen aning faktisk.
Klik her for at svare