Jonatan79 Jonatan79 sagde:
Mente ikke selve indglasningen, men at gøre indgreb på naboens balkon?
Det er jo gjort med indglasningen. Skinnerne er boret fast langs hele naboens beton. Men jeg forstår, hvordan du mener. Skulle vi bore reglar og lægge loft skal vi undersøge dette for sig, da det bliver så omfattende. Derfor fisker jeg her efter andre lettere løsninger. Nogen nævnte at lime? Ellers ender det jo med, at vi alligevel borer, men for gardinskinner og lamper. Det tror jeg ikke, at jeg behøver mere tilladelse til, end at vi borer ditto i soveværelset.

S Staffan-N sagde:
Kan være sådan, at man ikke engang får male om eller udskifte armatur uden bestyrelsens godkendelse, eftersom altan regnes som facade snarere end inde i lejligheden. Udskifte armatur ville jeg dog have gjort selv alligevel, bedre at bede om undskyldning end at bede om tilladelse :D
Helt enig, men lad os holde os til, at mit spørgsmål handler om byggeteknik, og at denne del med loven løser sig :D

kaked08 kaked08 sagde:
Balkonen ovenfor er indglasset og tør, så at sige, men jeg tror ikke, de har isoleret lige så godt, og i hvert fald vil vores balkon have stor temperaturvariation mellem, om vi har varme tændt eller ej.
Det bedste er at lade betonoverfladen være synlig, da klimaet er meget varieret på udepladsen.

• Synes
kaked08
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.