3,218 læst ·
3 svar
3k læst
3 svar
Mure en kant op på eksisterende betonggulv i garage, sætte plade?
Har en carport med plade på jord hvor der er gulvafløb og trævægge.
Om vinteren, når der bliver meget sjap, der løber af bilen, kan det nogle gange være fugtigt tæt på væggene trods fald mod afløbet.
Skulle nu i efterhånden mure noget op eller på en anden måde beskytte trævæggen.
Måske lettere at sætte en plade, som jeg limer med PL400 mod betonen og derefter skruer fast i væggen? Det er jo ikke sådan, at der strømmer vand mod væggen.
Nogle smarte løsninger til at beskytte væggen helt enkelt.
Om vinteren, når der bliver meget sjap, der løber af bilen, kan det nogle gange være fugtigt tæt på væggene trods fald mod afløbet.
Skulle nu i efterhånden mure noget op eller på en anden måde beskytte trævæggen.
Måske lettere at sætte en plade, som jeg limer med PL400 mod betonen og derefter skruer fast i væggen? Det er jo ikke sådan, at der strømmer vand mod væggen.
Nogle smarte løsninger til at beskytte væggen helt enkelt.
Dette har jeg også problemer med. Jeg er inde på pladeløsningen, men med nogen fuge mod gulvet i stedet.Suhagg sagde:Har en carport med plade på jorden hvor der er gulvafløb og trævægge.
Om vinteren når der bliver meget sjap, der løber af bilen, kan det nogle gange være fugtigt tæt på væggene trods hældning mod afløbet.
Ville nu efterfølgende mure noget op eller på anden måde beskytte trævæggen.
Måske lettere at sætte en plade, som jeg limer med PL400 mod betongen og derefter skruer fast i væggen? Det er jo ikke sådan, at der fosser vand mod væggen.
Nogle smidige løsninger for at beskytte væggen helt enkelt.
Klik her for at svare