L lobbin #1 Medlem · Skåne · 312 indlæg 14 mar 2022 klokken 10:41 lobbin Medlem Skåne 312 indlæg 14 mar 2022 klokken 10:41 #1 Har fået forespørgsler om stående panel indendørs i den attefallare, vi skal bygge til sommer. Sætter man isoleringen anderledes i den situation, eller lægger man bare en horisontal spånplank udenpå? #indendørs #montering #plade
Har fået forespørgsler om stående panel indendørs i den attefallare, vi skal bygge til sommer. Sætter man isoleringen anderledes i den situation, eller lægger man bare en horisontal spånplank udenpå?