Jeg har købt flamingolister til loftet samt en lyskæde + diffusionskanal, som jeg skal montere op (cove light).

Jeg har brug for at have det ret tæt på loftet for at det skal se pænt ud (kun måske 1cm sprække). Det jeg er bekymret for er, hvis jeg monterer det hele op, og så går LED-strimlen i stykker efter et halvt år.

Er der nogen smart måde at montere listerne, så de er nemme at tage ned ved behov? Overvejede hvidt velcro (risiko for at det bliver for tykt og kan ses nedenunder?) eller måske nogen dobbeltklæbende tape, som ikke er for stærk til at tage ned.

Nogen der har erfaring eller en smart idé?

Skal vil have såkaldt skrålys da, pas på det vil fremhæve alle skavanker der er i loftet. Så prøv først og se hvad der kommer frem. Ellers er det vel kun skruer der gælder, hvis du har brug for at tage noget ned.

J jonaserik sagde:
Skal ville have såkaldt skråbelysning da, pas på det vil fremhæve alle ujævnheder der findes i loftet. Så prøv først og se hvad der kommer frem. Ellers er det vel bare skruer der gælder, hvis du har brug for at tage noget ned.
Jeg har været så optaget af lim/tape/andre løsninger, at jeg ikke engang har tænkt på skruer xD ja, det er måske alligevel nemmest.

J
Dem her købte jeg sidste år, og de virker rigtig godt. En, måske myte, måske sandt er, at stripsene har brug for køling for ikke at brænde ud, og da er disse en god investering. Sandsynligvis bliver det varmt oppe i loftet klemt bagved flamingo.
Check this out! https://amzn.eu/d/bEUhT9Y

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.