Hej
Jeg overvejer at sætte lockpanel på sommerhuset, der er liggende fjällpanel på huset nu. Jeg skal ikke efterisolere. Først havde jeg tænkt mig at rive fjällpanelen af, men nu er jeg begyndt at planlægge at sætte lockpanelen direkte udenpå fjällpanelen, er det rigtigt eller forkert?