Jeg skal sætte et beslag op til en boksebold i weekenden. Beslaget er af denne type, men uden bolte.
Bolden er af mindre model og vejer 20 kilo, dog bliver det vel større belastninger end det, når den bruges, selvom der skal sidde en fjeder mellem krogen og bolden.
Loftet, den skal fastgøres i, er i træ.
Mine overvejelser er dels, om jeg bør bruge almindelige bolte (som på billedet), ekspansionsbolte eller en anden type?
Og dels om I tror, at det er absolut nødvendigt at finde en bjælke at skrue i, eftersom den faktisk ikke er SÅ tung. Jeg mener, skal den absolut hænge i en bjælke, bliver det jo mere begrænset, hvor man kan hænge den.
Tak på forhånd!
// R