11,944 læst ·
8 svar
12k læst
8 svar
montere mærker / stabelkramper ( jeg bliver skør ! )
Medlem
· Västmanlands län
· 125 indlæg
hej
er ved at miste det nu ...
forsøger at få stängselkrampor langt op på lidt vinglende stolper, og det går ikke så godt må jeg sige.
der bliver jo intet modhold deroppe, det bøjer bare væk. er der nogen, der har et godt tip?
har forsøgt at holde en mukkert bag stolpen som modhold, men der kræves åbenbart 3 arme, en der holder mukkerten, en der holder märlan, og en der slår med hammeren.
(skrevet i oprørtilstand)
er ved at miste det nu ...
forsøger at få stängselkrampor langt op på lidt vinglende stolper, og det går ikke så godt må jeg sige.
der bliver jo intet modhold deroppe, det bøjer bare væk. er der nogen, der har et godt tip?
har forsøgt at holde en mukkert bag stolpen som modhold, men der kræves åbenbart 3 arme, en der holder mukkerten, en der holder märlan, og en der slår med hammeren.
(skrevet i oprørtilstand)
Renovatør
· Kalmar län
· 2 600 indlæg
Hold märlan med en polygrip (med kæber, der er lige så brede som märlan) og sæt den fast, så den sidder. Brugbart med slæggen bagved, hvis det er nødvendigt. Derefter fortsætter du med hammer og slægge, men når märlan sidder, behøves kun to hænder.
Renovatør
· Kalmar län
· 2 600 indlæg
Der er en gammel regel, der siger, at man ikke skal bruge maven øverst på vaklende stolper 
Polygripen er konge til dette! Med lidt følelse trækker polygripen mærlen halvvejs ind med et smæld. Man skal selvfølgelig være lidt præcis.
Polygripen er konge til dette! Med lidt følelse trækker polygripen mærlen halvvejs ind med et smæld. Man skal selvfølgelig være lidt præcis.
Medlem
· Västmanlands län
· 125 indlæg
Medlem
· Västmanlands län
· 125 indlæg
Medlem
· Västmanlands län
· 125 indlæg
Klik her for at svare