Det enkleste alternativ er at tage et lidt større bor og forsænke skruen en smule i reglen. Præcis hvor meget der er nødvendigt, må du prøve dig frem til, men regel+gips bliver næsten 60 mm, og gevindet sidder ikke helt tæt på bagsiden, så der tilføjes yderligere nogle millimeter, i alt måske 65 mm? Har du en 50 mm skrue, skal du altså forsænke mindst 15 mm.

Alternativ to er at købe længere skruer, det findes hos rigtige byggemarkeder. Essve sælger M4x80 og M5x100. Hvis det ikke er nok, eller de ikke er til at få fat i, kan man skære en del af en gevindstang fra Biltema og sætte en møtrik på.
 
  • Synes
Lostmoose og 3 andre
  • Laddar…
Nu giver jeg op. Jeg kan ikke engang få op en fucking regel uden at fejle totalt. Jeg har købt forskellige mollyer, endda en slags træskrue-mollyvariant som ikke skulle kunne mislykkes (ifølge ham i butikken), jeg har prøvet ALT. Regelsvinet vil ikke fæstne. Det går ikke. Hvor fucking elendig kan man være? Også hvor forseglet. Den vil ikke fæstne!
 
Selve gevindet sidder ret langt inde som nogen skrev ovenfor: Stålanker med gænge til væg, gænge positioneret dybt inde i diagram, indikator for korrekt montering og fastgørelse.
 
Hvad er det for en regel du vil fastgøre i en gipsvæg? Hvad skal den bruges til? Føler du, at skruen tager fat, når du skruer den ind?
 
Kieron Kieron sagde:
Hvad er det for en regel du vil fastgøre i en gipsvæg? Hvad skal den bruges til? Føler du, at skruen tager fat, når du skruer den ind?
Ja, den udvidede sig. Men reglen nægtede stadig at sætte sig.
 
M Förstagångsköparen sagde:
Ja, den vidgade sig. Men regeln vägrade sätta sig ändå
Ok. Hvis du skruer i skruen så den præcis tager gevind uden reglen, hvor langt ud stikker den da fra væggen og sidder den fast så du ikke kan trække den ud noget?
 
  • Synes
7ender
  • Laddar…
Altså det klør i hele mig!!!!! Bor du omkring gbg, så vil jeg fandeme komme og kigge (fikse det) på det!!!

Jeg har nok sat 5000 mollyplugge... har stødt på det meste... men dette føles mistænkeligt??

Er gevindene dårlige på pluggen måske?

Har du spændt skruen i pluggen med kun skruen, indtil den har nippet fast? Så vi (du) i det mindste ved, at den ikke er dårlig?
 
Pear4Life Pear4Life sagde:
Altså det klør i hele mig!!!!! Bor du rundt gbg så vil jeg fandeme komme og kigge (fikse det) på det!!!

Jeg har nok sat 5000 mollyplug... har stødt på det meste... men dette føles mistænkeligt??

Er gevindene dårlige på pluggen måske?

Har du skruet skruen i pluggen med kun skruen indtil den har strammet op? Så vi (du) i det mindste ved at den ikke er dårlig?
Bor i Blekinge:rofl:. Ingen fejl på Mollyn. Men reglen nægter at fæstne sig
 
M Förstagångsköparen sagde:
Bor i Blekinge:rofl:. Inget fel på Mollyn. Men regeln vägrar fästa sig
Men når skruen ind til gevindene så?

Hvor lang skrue har du?
 
D
Køb gipsankre i stedet
 
zarkov zarkov sagde:
Men når skruven ind til gevindene da?

Hvor lang skrue har du?
Ja det gør den!

Jeg købte også en sådan her, men skruen ville ikke engang fæste sig uden regel.
 
  • Skruer, Fischer DuoTec 12 mm beslag, boremaskinebor og hammer på et bord.
Hvis du skruer skruen i pluggen uden regel, bliver den så siddende, eller glider den ud, hvis du trækker lidt i den?

Er det skruerne på billedet, du har brugt til mollypluggene?
 
zarkov zarkov sagde:
Hvis du skruer skruen i pluggen uden regel, bliver den siddende eller glider den ud, hvis du trækker lidt i den?

Er det skruerne på billedet, du har brugt til mollypluggene?
Ja, så går den i pluggen. Og bliver siddende. Nej, det er skruerne jeg fik med mollyen, som jeg brugte.
 
M Förstagångsköparen sagde:
Ja då går den i pluggen. Och sitter kvar. Nej det är skruvarna jag fick med mollyn som jag använde.
Og hvor lang er skruen du fik med?
 
zarkov zarkov sagde:
Og hvor lang er skruen du fik med?
74!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.