Det enkleste alternativ er at tage et lidt større bor og forsænke skruen en smule i reglen. Præcis hvor meget der er nødvendigt, må du prøve dig frem til, men regel+gips bliver næsten 60 mm, og gevindet sidder ikke helt tæt på bagsiden, så der tilføjes yderligere nogle millimeter, i alt måske 65 mm? Har du en 50 mm skrue, skal du altså forsænke mindst 15 mm.
Alternativ to er at købe længere skruer, det findes hos rigtige byggemarkeder. Essve sælger M4x80 og M5x100. Hvis det ikke er nok, eller de ikke er til at få fat i, kan man skære en del af en gevindstang fra Biltema og sætte en møtrik på.
Nu giver jeg op. Jeg kan ikke engang få op en fucking regel uden at fejle totalt. Jeg har købt forskellige mollyer, endda en slags træskrue-mollyvariant som ikke skulle kunne mislykkes (ifølge ham i butikken), jeg har prøvet ALT. Regelsvinet vil ikke fæstne. Det går ikke. Hvor fucking elendig kan man være? Også hvor forseglet. Den vil ikke fæstne!
Ja, den vidgade sig. Men regeln vägrade sätta sig ändå
Ok. Hvis du skruer i skruen så den præcis tager gevind uden reglen, hvor langt ud stikker den da fra væggen og sidder den fast så du ikke kan trække den ud noget?