18,518 læst ·
38 svar
19k læst
38 svar
Mollypløk vil ikke fæstne i gipsvæg
Har du expanderat mollyn med mollytång? Är det rätt molly för skivtjockleken? Vad menar du med att du med "borrat ut skruven"?M Förstagångsköparen sagde:
Bedrevidende
· östergötland
· 2 774 indlæg
Du har brug for at få den til at udvide sig på bagsiden.
Det nemmeste er med en tang til formålet..
Det kan gøres ved at skrue skruen ind, men det plejer at resultere i, at det drejer rundt og ødelægger væggen.
Det nemmeste er med en tang til formålet..
Det kan gøres ved at skrue skruen ind, men det plejer at resultere i, at det drejer rundt og ødelægger væggen.
Du ser ud til ikke at have udvidet bagsiden på pluggen endnu.
Hvordan du gør:
Hvorfor du gør det:
https://bygg.se/mollyplugg/
Hvordan du gør:
Hvorfor du gør det:
https://bygg.se/mollyplugg/
Eller så vælger du en tyndere regel, eller forfænker skruen i reglen.M Förstagångsköparen sagde:
Hvad er det du skal sætte fast som gør at du vælger en såpass tyk regel?
Har sat alle andre skruer i reglerne (de var tydelige at se). Men yderst på væggen på den ene side så findes der ingen regel så da må jeg have mollyplugg.D Dilato sagde: