Jeg har længe undret mig over, hvilket materiale man anvender mellem syllpappen og reglen ifølge min illustration: http://img174.imageshack.us/img174/1906/grundbk3.jpg
Der det står "Not el. andet?" Hvad plejer man at bruge for materiale der? tykkelse? Bør man ikke tætne mellem denne not og reglen?
Jeg undrer mig også over, hvad man bruger for not på oversiden, gulvet så at sige? Jeg kunne ikke finde en almindelig på byggmax hjemmeside med u-spor i (jeg ved ikke rigtig, hvad de kaldes.)
Jeg har læst en del om, hvorvidt man skal fastgøre huset mellem lecablokkene eller ej. Huset vil være ca. 12x6m, og skal måske kunne bevæge sig så meget, at man ikke bør fastgøre det?
Der det står "Not el. andet?" Hvad plejer man at bruge for materiale der? tykkelse? Bør man ikke tætne mellem denne not og reglen?
Jeg undrer mig også over, hvad man bruger for not på oversiden, gulvet så at sige? Jeg kunne ikke finde en almindelig på byggmax hjemmeside med u-spor i (jeg ved ikke rigtig, hvad de kaldes.)
Jeg har læst en del om, hvorvidt man skal fastgøre huset mellem lecablokkene eller ej. Huset vil være ca. 12x6m, og skal måske kunne bevæge sig så meget, at man ikke bør fastgøre det?
Medlem
· västra götaland
· 34 indlæg
Jeg tror du mener trossbotten (eller blindbotten) eftersom du siger, at det skal holde isoleringen på plads. I så fald er dit billede ikke helt korrekt, eftersom trossbotten ikke ligger mellem syllen og grundplintarna. Trossbotten sømmes under gulvreglarna, og materialet kan være spånt, plywood, cellplast eller minerit fx.
Klik her for at svare