S Stellan Svealand #1 Medlem · 82 indlæg 20 jan klokken 18:48 Stellan Svealand Medlem 82 indlæg 20 jan klokken 18:48 #1 Gammel vandskade ved ventil i ikke-opvarmet lagersbygning. Håndværkeren foreslår gipsplader. Er det et godt valg med tanke på ventilen og evt. fugt, der kan komme ind der? #gipsplade #materialvalg #ventil
Gammel vandskade ved ventil i ikke-opvarmet lagersbygning. Håndværkeren foreslår gipsplader. Er det et godt valg med tanke på ventilen og evt. fugt, der kan komme ind der?
Intet #2 Medlem · 6 671 indlæg 30 jan klokken 01:28 Intet Medlem 6,671 indlæg 30 jan klokken 01:28 #2 Er det bare fugtig luft, der har forårsaget det. Ingen lækage?
S Stellan Svealand #3 Medlem · 82 indlæg 30 jan klokken 03:19 Stellan Svealand Medlem 82 indlæg 30 jan klokken 03:19 #3 Intet sagde: Er det bare fugtig luft, der har forårsaget det. Ingen lækage? Tror det er en gammel vandskade fra et nedløbsrør, der er blevet blokeret af blade, men det er bare mit gæt. Var der allerede, da jeg købte huset.
Intet sagde: Er det bare fugtig luft, der har forårsaget det. Ingen lækage? Tror det er en gammel vandskade fra et nedløbsrør, der er blevet blokeret af blade, men det er bare mit gæt. Var der allerede, da jeg købte huset.
Intet #4 Medlem · 6 671 indlæg 30 jan klokken 03:30 Intet Medlem 6,671 indlæg 30 jan klokken 03:30 #4 Kan tænke det. I så fald går det sikkert godt med gips.