Hej, jeg er ny her på forumet og håber jeg poster i den rigtige kategori. Vi overvejer at bygge en niche i væggen i vores soveværelse. Har I nogle tips til hvilket materiale vi skal bruge til væggen, hvis vi vil "støbe" beton på væggen, gipsplade, mdf eller hvad bliver bedst? Jeg er bekymret for, at væggen vil suge for meget vand fra betonen, så den sprækker.

Johan
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.