8,642 læst ·
18 svar
9k læst
18 svar
Massivtræ
Skal den massive træoverflade være synlig? Så bliver det vejrsikring alt. Slib overflader, der har været udsat for regn/UV-lys for en tid.
Synligt træ er desuden ret besværligt at reparere, hvis det får skader.
Jeg arbejder med et stort limtræs/KL-træ projekt. Sørg for at købe den rette kvalitet på KL, hvis du vil have, at det skal være synligt. Helst høvlet efter produktion. Så undgår du limrester + trykmærker fra ruller og valser.
Synligt træ er desuden ret besværligt at reparere, hvis det får skader.
Jeg arbejder med et stort limtræs/KL-træ projekt. Sørg for at købe den rette kvalitet på KL, hvis du vil have, at det skal være synligt. Helst høvlet efter produktion. Så undgår du limrester + trykmærker fra ruller og valser.
Tak for svar allesammen! Har været så optaget, at jeg ikke har set svarene her før nu.
Jeg er næsten sikker på, at vi skal vælge en yderbeklædning, helst vedligeholdelsesfri. Jeg er stadig åben for forskellige typer af materialer m.m., men tror vi har lyst til at gå efter noget gråligt.G Gukken sagde:
Oldboy sagde:
Du har sandsynligvis helt ret i dette, det ser ud til at være en meget blandet definition af det som jeg har forstået.. især i Norge hvor det ikke er lige så stort som i Sverige!
Klik her for at svare