Jeg skal have installeret en inverter til solceller, og elektrikeren foreslår, at man sætter en formspånplade på væggen (indendørs), som apparaterne derefter monteres på. Så vidt jeg forstår, er det svært at male en sådan plade, da den er olieret. Hvordan gør jeg nemmest for at få pladen hvid? Eller findes der et andet plademateriale, der ikke er brændbart, og som kan blive hvidt?
Hundens hundehus har jeg bygget af formplyfa, som blev slebet godt ned, inden jeg malede det med vinduesmaling.
Så her fire år senere er det stadig lige så fint...
Valgte netop vinduesmaling fordi det er lidt blødere.
Hundehusene har jeg bygget af formspånplader, som blev slebet ordentligt ned, inden jeg malede dem med vinduesmaling.
Her fire år senere er de lige så fine...
Valgte netop vinduesmaling, fordi den er lidt blødere.
[billede]
[billede]
Flot hundehus! Du sleb altså overfladen inden maling? 40 papir eller hvad brugte du?
Flot hundehus! Du sleb overfladen altså før maling? 40 papir eller hvad brugte du?
Sleb grundigt med en excentersliber med 80k papir (hvis jeg husker rigtigt) så det blev en mat overflade, se det første billede.
Når jeg tænker efter, tror jeg, at jeg tørrede med T-röd, inden jeg malede for en sikkerheds skyld.
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.