Milkshaken
hej. jeg satte mange stålregler i slutningen af 80'erne og i begyndelsen af 90'erne,,,, det var dengang lidt revolutionerende,,, Jeg finder stålbjælker og stålregler lettere end f.eks. trædito...
det er desuden meget let at montere dem med skruemaskine og selvborende skruer.

Jeg kan ikke huske de præcise længder som fandtes dengang, men det letteste du kan gøre er at henvende dig til byggemarkedet, du har tænkt at shoppe i og spørge og spørge og spørge..... de har alle oplysninger.

Så lidt så Mathias...Beijer er godt, men desværre meget dyrere end de fleste andre!

..//N

Milkshaken
dejmon: Jeg køber mine ting hos Beijer,,,, men jeg køber lidt mere der..... har konto der og får rabat,,,, 15% grejen med Beijer i hvert fald på en mindre by, er at servicen er meget god, man kan spørge om råd, de henter, de er servicevenlige..... Jeg har været flere gange på Cheapy,,,,, Dårligt sortiment, ukyndigt personale, og desuden virker det som om de aldrig har tid til kunderne.... Mine erfaringer desværre, men sådan er det.....

Hvad angår Beijer, så ved jeg at de desuden kan få fat i principalt alt, hvad man har brug for...
ingen bitre toner om at: "Nej det har vi ikke i vores sortiment"

Service er kodeordet.... sånt betaler i hvert fald jeg lidt ekstra for...

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.