Den skulle være ca 3x5 m havde jeg tænkt. En plint er 1.1 m høj, så man graver vel dem ned til passende højde tænker jeg. Jeg har set Byggmax video om terrassebygning, hvor de skruer lodrette grovere brædder fast på stolpeskoene. Men hvordan fastgør man træet til disse, borer et hul og passer ind i stangen måske?
Ja hvis du skal have stolpesko så kan du bore et hul og trykke en ned, måske fylde med lidt beton så den sidder fast.alebo611 sagde:
Den skulle være ca 3x5 m havde jeg tænkt. En plint er 1.1 m høj, så man graver vel ned dem til passende højde tænker jeg. Jeg har set på Byggmax video om terrassebygning, hvor de skruer fast lodrette tykkere brædder på stolpeskoene. Men hvordan fastgør man træet ved disse, borer et hul og passer ind i stangen måske?
Klik her for at svare
