Mac_attack
T Taxture sagde:
[link]

Her ser det ud til, at du kan købe stykvis
Tager 79 kr i "håndteringsomkostning". Men det må man måske leve med i sådanne tilfælde.

Hvis slaganker er det, der gælder, men indtil videre har jeg ikke fundet noget alternativ.

Ikke brugt tidligere, kræver monteringsværktøj med, hva?

Mac_attack
tommib tommib sagde:
Nej, fälla ind mutter, eller rampamuff, i kroken.
Okay, kan være en mulighed. Og træskruvsänden mod plugg i betongväggen? Vilken plugg?

tommib
Valgfri. Jeg plejer at bruge thorsman/essve. For M8 skruebolt plejer 10 mm plug at være passende.

• Synes
Mac_attack
  • Laddar…
Alfredo Alfredo sagde:
For M8x30? Deres såkaldte listepris er "kun" 145 inkl moms og ingen betaler vel mere end rundt en femtiolapp.
Ja, jeg kiggede på den forkerte dimension... Men 145:- er for en 5-pack, så 290:- for 10 stykker.

useless useless sagde:
Ja, jeg kiggede på de forkerte dimensioner... Men 145,- er for en 5-pak, så 290,- for 10 stykker.
Forpakningsstørrelsen virker lidt uklar...

Slagankare Sormat LA+ med specifikationer inkl. artikelnummer og leverantörens artikelnummer vises.
Teknisk data: Sormat, pakningsstørrelser 10, betegnelse LA+, gevinddiameter M8, borediameter 10 mm, længde 30 mm.

Men så ved nok både du og jeg, at ingen betaler deres fup-listepris, og det interessante er vel alligevel, hvad man faktisk betaler der.

• Synes
Mac_attack
  • Laddar…
Nja, der fremgår det jo tydeligt, at det er 5 stk per forpakning af den valgte artikel og at der findes 10 stk forskellige forpakningsstørrelser... (y)

• Haha
Alfredo
  • Laddar…
Mac_attack
useless useless sagde:
Nja, der fremgår det jo tydeligt, at det er 5 stk. per pakke af den valgte artikel, og at der findes 10 forskellige pakningsstørrelser... (y)
Problemet består dog, kan en privatperson ikke handle hos Ahlsell?

kr299:- for en 100-pakke m8x30 slagankre på Hornbach er vel lige så godt som at købe hos Ahlsell?

Mac_attack Mult sagde:
Problemet kvarstår dock, en privatperson kan ikke handle på Ahlsell?
Stil dig udenfor ved morgenmadstid med en pose boller i hånden så hjælper sikkert nogen dig. :crysmile:

• Synes
Mac_attack
  • Laddar…
Mac_attack
T Taxture sagde:
kr299:- for en 100-pack m8x30 slagankare på Hornbach er vel lige så godt som at købe på Ahlsell?
Jo, men det føles lidt sindssygt at 95 stykker bliver til overs og bare ligger der. Det gør jo ondt i sjælen.

• Synes
Alfredo
  • Laddar…
Du kan forberede yderligere 95 fastgørelsespunkter i væggen, hvis du vil flytte rundt på tingene eller hænge flere op.

Mac_attack
useless useless sagde:
Du kan forberede yderligere 95 fastgørelsespunkter i væggen, hvis du vil flytte rundt på tingene eller hænge flere op.
:rofl:

Alfredo Alfredo sagde:
Emballagestørrelsen virker lidt uklar...

[billede]
[billede]

Men så ved både du og jeg nok, at ingen betaler deres opdigtede listepris, og det interessante er vel alligevel, hvad man rent faktisk betaler der.
Betaler 22,04 ekskl. moms for en pakke af dem der, så Ptja kundepris bliver vel cirka 198kr :crysmile:

Du burde handle på Hornbach i stedet, så får du større marginer.

useless useless sagde:
Du burde handle på Hornbach i stedet så får du større marginaler.
Men morgenmaden da?

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.