Vil fjerne luftrøret, der går fra afløbsstammen i kælderen via de to etager til taget. Har tænkt mig at sætte en luftventil ved manchetten i gulvet bare.

Virker det?

Hvad sker der, hvis det ikke virker?

Kram!

// Stefan
 
Det kan lugte en del, selvom det ikke burde gøre det. Er ventilen for tæt, så bliver der dårlig fart på skylningen, og det kan føre til stop.
 
Ventilen skal sidde på en afstand, som er højere end det højeste vandlås, samt sidde sidst i afløbssystemet. Sidder den før f.eks. toilettet, hjælper ventilen ikke med at lukke luft ind i systemet, og vandlåsen i toilettet kan suges tom med lugtproblemer til følge. En ventil (vakuumventil) skal altid sidde i et opvarmet rum.
Tartan
 
Hej drenge!

En vakuumventil kan også sidde på koldt rum. Typ en koldloft.

http://www.rinkabyror.se/

Søg på vakuumventil

Mvh Lars
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.