Vil fjerne luftrøret, der går fra afløbsstammen i kælderen via de to etager til taget. Har tænkt mig at sætte en luftventil ved manchetten i gulvet bare.
Virker det?
Hvad sker der, hvis det ikke virker?
Kram!
// Stefan
Virker det?
Hvad sker der, hvis det ikke virker?
Kram!
// Stefan
Ventilen skal sidde på en afstand, som er højere end det højeste vandlås, samt sidde sidst i afløbssystemet. Sidder den før f.eks. toilettet, hjælper ventilen ikke med at lukke luft ind i systemet, og vandlåsen i toilettet kan suges tom med lugtproblemer til følge. En ventil (vakuumventil) skal altid sidde i et opvarmet rum.
Tartan
Tartan
Hej drenge!
En vakuumventil kan også sidde på koldt rum. Typ en koldloft.
http://www.rinkabyror.se/
Søg på vakuumventil
Mvh Lars
En vakuumventil kan også sidde på koldt rum. Typ en koldloft.
http://www.rinkabyror.se/
Søg på vakuumventil
Mvh Lars
Klik her for at svare