Nogen der har monteret Lindabs nye Magestic plade, der ligner en galvaniseret plade. Lidt rå stil som jeg er interesseret i til mit nye stenhus, men jeg har aldrig set pladen mere end på en prøvebit.

Nogen der har den på et hus her på forummet? :)

Vi har magestic på plader og tagafvanding på vores nybyggeri. Meget tilfredse!

Så nu at opslaget var et år gammelt.. Antager at min kommentar kom lidt sent.

vibyggerhus vibyggerhus sagde:
Så nu at indlægget var et år gammelt... Antager at min kommentar kom lidt sent.
Haha lidt sent men jeg valgte magestic og kan sige at den er skide god.
Man kan skrabe pladen i gruset uden at der bliver en skramme typ :)

• Synes
Boan
  • Laddar…
B
vibyggerhus vibyggerhus sagde:
Så jeg nu at indlægget var et år gammelt.. Antager at min kommentar kom lidt sent.
hvor købte I det? ser ud til der ikke findes nogen info nogen steder om hvordan prisen skiller mod almindelige. og ingen der sælger det..

B
T Toddep sagde:
Haha lidt sent men jeg valgte magestic og kan sige, at den er virkelig god.
Man kan skrabe pladen i gruset uden at det bliver en skramme :)
hvor fik du fat i det? Det virker jo rigtig godt, som man vil det skal være, hvordan kan det være, at det ikke er det de har i byggemarkedet....

B Boan sagde:
hvor fik du fat i det? Det ser jo rigtig godt ud, som man vil have det, hvordan kan det være, at det ikke er det, de har i byggemarkedet....
Købte gennem blikkenslageren, så der er jo masser af forskellige farver, der kan bestilles.

Det er svært for byggemarkederne at have alle farver på lager, for der er mange dele til tagafvanding, så det vil tage meget plads i butikkerne, men hør med en Lindab forhandler, så bestiller de hjem, og jeg tror, det var samme pris som almindelig sort. Materialet mørkner lidt med tiden, men jeg kan godt lide det (y)

B
T Toddep sagde:
Købte gennem blikkenslageren så der findes jo masser af forskellige farver som er bestillingsvare.

Svært for byggemarkedet at have alle farver i sortimentet for der er masser af dele til tagafvanding så det ville jo tage meget plads i butikkerne men hør med en lindab forhandler så bestiller de hjem og jeg tror det var samme pris som almindelig sort.
Materialet mørkner lidt med tiden men kan godt lide det (y)
Magestic findes kun i en ”farve”, det er jo en speciel plade som er ubehandlet

B Boan sagde:
Magestic findes kun i en ”farve”, det er jo en speciel plade som er ubehandlet
Jo præcis og der fandtes den og aluzink som kan findes som lagervare men magestic havde råere udseende end aluzink

B
T Toddep sagde:
Jo precis och det fandtes den og aluzink men som kan findes som lagervare men magestic havde et råere udseende end aluzink
magestic findes ikke nogen steder at købe... sådan noget er så trist. Når det ser ud til at være rigtig godt. Men fungerer ikke med papptag ser jeg nu

B Boan sagde:
hvor købte I det? Der ser jo ikke ud til at være nogen information noget sted om, hvordan prisen adskiller sig fra de almindelige. og ingen der sælger det..
Hej, vi købte direkte gennem Lindab. Jeg kan ikke huske, hvor meget prisen adskilte sig fra deres andre varianter, men jeg tror ikke, det var særlig meget.

T Toddep sagde:
Købte gennem plåtslagaren så det findes jo mange forskellige farver som er bestillingsvare.

Svært for byggevarehandel at have alle farver i sortimentet for er masse dele til tagafvanding så ville jo tage meget plads i butikkerne men hør med en lindab forhandler så bestiller de hjem og jeg tror det var samme pris som almindelig sort.
Materialet bliver lidt mørkere med tiden men kan lide det (y)
Hej! er interesseret i at se hvordan det ser ud efter nogle år, har du mulighed for at lægge et billede op?
mvh

Hej!

jeg er også interesseret i hvordan det blev så puffer denne tråd.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.