Nogen der har monteret Lindabs nye Magestic plade, der ligner en galvaniseret plade. Lidt rå stil som jeg er interesseret i til mit nye stenhus, men jeg har aldrig set pladen mere end på en prøvebit.
Nogen der har den på et hus her på forummet?
Nogen der har den på et hus her på forummet?
Vi har magestic på plader og tagafvanding på vores nybyggeri. Meget tilfredse!
Så nu at opslaget var et år gammelt.. Antager at min kommentar kom lidt sent.
Købte gennem blikkenslageren, så der er jo masser af forskellige farver, der kan bestilles.B Boan sagde:
Det er svært for byggemarkederne at have alle farver på lager, for der er mange dele til tagafvanding, så det vil tage meget plads i butikkerne, men hør med en Lindab forhandler, så bestiller de hjem, og jeg tror, det var samme pris som almindelig sort. Materialet mørkner lidt med tiden, men jeg kan godt lide det
Magestic findes kun i en ”farve”, det er jo en speciel plade som er ubehandletT Toddep sagde:Købte gennem blikkenslageren så der findes jo masser af forskellige farver som er bestillingsvare.
Svært for byggemarkedet at have alle farver i sortimentet for der er masser af dele til tagafvanding så det ville jo tage meget plads i butikkerne men hør med en lindab forhandler så bestiller de hjem og jeg tror det var samme pris som almindelig sort.
Materialet mørkner lidt med tiden men kan godt lide det![]()
Hej, vi købte direkte gennem Lindab. Jeg kan ikke huske, hvor meget prisen adskilte sig fra deres andre varianter, men jeg tror ikke, det var særlig meget.B Boan sagde:
Hej! er interesseret i at se hvordan det ser ud efter nogle år, har du mulighed for at lægge et billede op?T Toddep sagde:Købte gennem plåtslagaren så det findes jo mange forskellige farver som er bestillingsvare.
Svært for byggevarehandel at have alle farver i sortimentet for er masse dele til tagafvanding så ville jo tage meget plads i butikkerne men hør med en lindab forhandler så bestiller de hjem og jeg tror det var samme pris som almindelig sort.
Materialet bliver lidt mørkere med tiden men kan lide det![]()
mvh
Klik her for at svare