Hejsa,

er der nogen, der kender et godt lim til at lime skinner af rustfrit stål mod beton?
Limet, jeg havde derhjemme (PL600), var tilsyneladende tvivlsomt til formålet (ifølge beskrivelsen på tuben).
 
PL 400 går fint.
 
Men hvis PL600 er tvivlsomt, så burde 400 vel ikke være meget bedre?? De er vel ret ens bortset fra, at 600 hærder hurtigere?
 
Hmm, ok. Jeg prøver nok med 600 da.
Jeg skal lægge klinker i bryggerset, men midt i rummet er der en lem med rørforbindelser. Lemmen ligger i samme niveau som gulvet, og jeg skal lime nogle 'lister' fast for at have en naturlig kant mod fliserne.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.