koster 50 000 dkk ekstra? mod hvad? panel er jo panel så jeg tror næppe, at materialomkostningerne adskiller sig med mere end maksimalt 10 000 kr, plus at panel er jo meget enklere at sætte end både låsepanelet og panel med liste. så 50 000 dkk føles som ren åger!!! jeg skal jo bygge hele huset selv i løsvirke og har vel mere eller mindre planket deres hus og er interesseret i mål/model mm. og ja det ER skidesmart!! men byggeteknisk så er det vel ingen problemer, man kan lægge den liggende 2" på indersiden, angående fugt så tror jeg, det er hip som hap, panelet har jo en afløbsvinkel, så vandet næppe vil blive liggende.
Grundstött
· Halland
· 28 345 indlæg
Nu bliver jeg nysgerrig!
Hvad er det for en panel, I snakker om?
Hvilken profil på brædderne?
"avrinningsvinkel"?
Liggende panel er jo cool!
//KoW
Hvad er det for en panel, I snakker om?
Hvilken profil på brædderne?
"avrinningsvinkel"?
Liggende panel er jo cool!
//KoW
Klik her for at svare
