Er der nogen, der ved, hvad målet på deres liggende panel er? Jeg skal bygge et hus i løstømmer lignende Green Line 715 og vil vide, hvilken panel der er på ydervæggen.
 
ved ikke præcist, men det koster 50 000 SEK ekstra :'(. Har du overvejet de bygningsmæssige aspekter, når du vælger liggende? Selv synes jeg, at liggende er vildt flot, men det er vel en dårligere teknisk løsning (fugt, afløb osv)
 
koster 50 000 dkk ekstra? mod hvad? panel er jo panel så jeg tror næppe, at materialomkostningerne adskiller sig med mere end maksimalt 10 000 kr, plus at panel er jo meget enklere at sætte end både låsepanelet og panel med liste. så 50 000 dkk føles som ren åger!!! jeg skal jo bygge hele huset selv i løsvirke og har vel mere eller mindre planket deres hus og er interesseret i mål/model mm. og ja det ER skidesmart!! men byggeteknisk så er det vel ingen problemer, man kan lægge den liggende 2" på indersiden, angående fugt så tror jeg, det er hip som hap, panelet har jo en afløbsvinkel, så vandet næppe vil blive liggende.
 
Nu bliver jeg nysgerrig!

Hvad er det for en panel, I snakker om?
Hvilken profil på brædderne?

"avrinningsvinkel"?

Liggende panel er jo cool!

//KoW
 
Det er liggende yderpanel med udseende som Greenline 715 findes billede på deres hjemmeside -kig på visningshusene.
 
Det adskiller sig jo ikke i pris! bortset fra hvis du vælger en dyrere panel der er liggende...en som jeg synes er pæn er fjällpanelen.
 
personligt synes jeg fjällpanaelen ikke ser særlig godt ud men smaken er som ...

nej det virker helt skørt at Trivsel tager 50 000:- bare for det ser bedre ud !!!!!
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.