Hej!

Vi vil sætte panel i entreen og i køkkenet og har hørt, at panelskiver skal være en nem løsning, både når det gælder montage samt for at undgå revner på grund af at træet tørrer.

Problemet er, at vi har 2,60 i lofthøjde, og når jeg søger på nettet, finder jeg kun panelskiver, der er 2350 mm lange, altså tilpasset til 2,40 i lofthøjde. Er der nogen på dette forum, der kan hjælpe mig med at finde panelskiver til højere lofthøjder?

Hvordan fungerer det at samle panelskiver, kan det lade sig gøre, eller ser det forfærdeligt ud? Selvfølgelig vil jeg ikke have, at samlingerne skal kunne ses.

Har I nogle andre tips til, hvordan vi skal bære os ad for at få det pænt?

Tak på forhånd!

Hej..
Det kan blive meget flot, hvis du ikke går helt op til loftet, men afslutter med en foder..
Da kan du have to farver på væggen, der matcher hinanden, det ville blive flot ..
Men prøv med rigtig panel i stedet, så får du mere liv i væggen..
Det er meget svært at sammensætte det, så det ikke kan ses, og så bliver det grimt..
Eti..

Kan kun tilslutte mig den tidligere taler. Undgå at forlænge. Vi gjorde det i køkkenet to steder, hvor vi tænkte, at det ikke kan ses. Blev ikke pænt.

Jeg kontaktede Brandéns, og det viste sig, at de kan fremstille ekstra lange skiver. Jeg tænker absolut at undgå at sammensætte. Tak for tipsene!

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.