1. Hvilken længde bør jeg have på spån-/krydsfiner skrue ved opsætning af 15mm konstruktionskrydsfinér på 70-reglar i badeværelse?
2. Hvilken længde bør jeg have på gipsskruen til gipsen, der sidder udenfor konstruktionskrydsfinéren i badeværelset.
3. Hvilken længde bør jeg have på spån-/krydsfiner skruen ved opsætning af 12mm konstruktionskrydsfinér på 70-reglar i et køkken?
2. Hvilken længde bør jeg have på gipsskruen til gipsen, der sidder udenfor konstruktionskrydsfinéren i badeværelset.
3. Hvilken længde bør jeg have på spån-/krydsfiner skruen ved opsætning af 12mm konstruktionskrydsfinér på 70-reglar i et køkken?
1. 30-32mmD Derbyboy sagde:1. Hvilken længde bør jeg have på spån/plyfaskruer ved opsætning af 15mm konstruktionsplywood på 70-regler i badeværelse?
2. Hvilken længde bør jeg have på gipsskruen til gipsen, der sidder udenfor konstruktionsplywooden i badeværelset.
3. Hvilken længde bør jeg have på spån/plyfaskruer ved opsætning af 12mm konstruktionsplywood på 70-regler i et køkken?
2. 42-45mm
3. 30-32mm
Klik her for at svare