
Hej. Jeg undrer mig over, hvordan jeg bør gå til værks for at lægge gulvmatte i et uisoleret udestue som dette.
Se billede!
Jeg havde tænkt mig at lægge strøer og skrue gulvspånplader og derefter lægge matten.
Er lidt usikker på, hvordan spånpladerne håndterer klimaet bare.
Hvordan ville I have gjort?
Senest redigeret:
Hm tak for input.. Gætter på, at du henviser til løsningen med regler og plader?Scouten sagde:
Så er det måske bedre at lægge tæppet direkte på stenene
Kan du ikke lægge plastikfliser mellem stenene for at få isolering mod stenene og lidt luft til tæppet? Det er nok lettere end reglar/plader og bygger mindre i højden.
Denne type jeg tænker på:
https://www.jula.se/catalog/tradgard/utemiljo/golvplattor-och-mattor/golvplattor/golvplattor-019171/
Denne type jeg tænker på:
https://www.jula.se/catalog/tradgard/utemiljo/golvplattor-och-mattor/golvplattor/golvplattor-019171/
Klik her for at svare